Skip to main content
Beste,



Ik ben sinds een drietal maanden klant bij Proximus, ik teste vorige week voor het eerst de Proximus TV uit en kwam in aanraking met de app.



Beide werken niet op dit moment, ondanks het reeds activeren van Proximus TV (verschijnt bij mijn 'MyProximus'). Via de laptop wordt volgende melding weergegeven:



Op de app verschijnt er 'Oeps, er is ging iets verkeerd' (Al lees ik dat er op dit moment een aantal problemen zijn met de app).



Zou iemand mij kunnen helpen met door mee te delen wat ik moet doen om op zn minst achter de laptop te kunnen streamen (en van zodra de app gemaakt is dit hier eveneens te kunnen doen?).



Alvast bedankt voor de tijd en reactie!

Mvg,

Daan
Dag Daan, kan je mij via Privé Bericht je klantennummer bezorgen? Groeten, Jimmy
Er ontbrak nog een instelling bij ons. Ik heb dit nu rechtgezet. Normaal gezien zou het nu moeten werken.
Bedankt voor de snelle respons en rechtzetting 🙂

Reageer