Bij aankoop werd de waardebon aan de kassa niet aanvaard in de winkel, code bon/ pincode werd niet herkend. nu op zoek naar oplossing, via telefoon al doorverwezen naar 1910 maar daar geraak ik totaal niet binnen en kom steeds in een langdurige wachttijd terecht. Dus nu deze ultieme poging om te zien hoe dit op te lossen ! Help dus
En oplossing bij Proximus is ook altijd heel ingewikkeld blijkbaar, je kan nergens rechtstreeks terecht en komt dan uiteindelijk bij een forum terecht.
Bladzijde 1 / 1
Hallo je kan op MyProximus een mail verzenden via contact en zelfs een bestand inladen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Je hebt nu 3 mogelijkheden: BVB:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Je hebt nu 3 mogelijkheden: BVB:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
surf naar > Proximus Contact
Klik dan achtereenvolgend op:
Klik dan achtereenvolgend op:
- Regel het meteen ....
- ik ken mijn telefoonnummer
- ik heb een vraag over premium club of my proximus
- Premium club
- Een klacht indienen
- Mail ons >
- Vul het formulier in
- en klik uiteindelijk op verzenden
danku voor de snelle reacties !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.