Wat vinden jullie van de Proximus chatbots en welke kleine verbeteringen zijn er op korte termijn nodig?
Proximus denkt na over de toekomst van zijn chatbots, zowel op korte als op lange termijn. We hebben reeds een overzicht van de verbeteringen die op korte termijn worden doorgevoerd. We willen nu vragen wat volgens jullie essentieel is om de ervaring nog te verbeteren!
Hier zijn de actieve chatbots op dit moment:
Titus
(verkoop bot die je helpt om de juiste bundel te kiezen die het beste overeenkomt met jouw behoeftes):
https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/producten/packs.html
Sam
(support bot voor om het even welk probleem, doet eerst een lijntest en verwijst je vervolgens door naar een agent)
Via Messenger: https://www.messenger.com/t/proximus
Alix
(support en verkoop bot, specifiek voor de Epic producten)
Via Messenger: https://www.messenger.com/t/proximusepic
Wat voor kijker ben jij?
(bot om te definiëren wat voor soort kijker je bent en wat voor soort tv-bundel het best bij jou past, de link wordt via e-mail/sms naar onze klanten gestuurd):
https://www.proximus.be/nl/id_cr_chat_bot_bundle/particulieren/producten/r-orphans/cr-chat-bot-bundle.html
Bedankt om de tijd te nemen ze uit te testen en ons te helpen ze te verbeteren!