Ik ben onlangs bij Telenet vertrokken NET omwille van zulke onprofessionele fratsen, en medewerkers die simpelweg onbekwaam zijn. Bij Telenet had ik zelfs een medewerker moeten 'leren' hoe hun eigen telemeter werkt, en dat was bij Telenet dan ook de spreekwoordelijke druppel. Maar ik kan EVEN SNEL terug vertrekken bij Proximus, er zijn providers genoeg. En als zulke onprofessionaliteit zich nog één maal voordoet gebeurt dat ook diezelfde dag nog !
Ik wens allicht een VERONTSCHULDIGING voor hetgene vandaag gebeurd is, zowel ik als mijn moeder ! Want zij moet nu, na alles wat vandaag is gebeurd, nog steeds met de wagen naar een Proximus verkooppunt crossen om haar sim kaart in orde te krijgen. Proximus dient ervoor te zorgen dat zijn klantendienst wordt bemand met personen die ten minste bekwaam zijn in hun job, de klant niet zomaar van het hoekje naar het kastje sturen en deze ook CORRECT inlichten over de mogelijkheden. Zij dienen respectvol te handelen naar de klant toe, die nog steeds 'koning' is in heel deze rompeslomp !
NB: De manier waarop de 'keuze menu's' van het nummer 0800 22 800 zijn ingedeeld is eveneens SCHANDALIG ! Het is geen SINECURE om op de juiste dienst terecht te komen. Men vraagt een telefoon nummer in te geven, en je krijgt de KEUZE ('1' of '2') om dat wel of niet te doen. Echter kies je optie '2' (geen nummer ingeven) dan wordt je door het hele menu doorlopen, om dan achteraf TOCH VERPLICHT een nummer in te geven, en dan wordt je ALWEER opnieuw helemaal door alle menu's doorlopen. WAT EEN ONGELOOFLIJKE SOEP !
Dus nogmaals : wij eisen een verontschuldiging voor de onprofessionaliteit waarmee de 'klantendienst' vandaag is omgegaan met zowel mij als mijn moeder. Gebeurt dit nogmaals, dan zeggen zowel ik ALS mijn moeder stante pede alles op bij Proximus, en voorgoed !
Deze klacht is ook nr de Testaankoop klachtendienst verstuurd, gewoon om zeker te zijn dat Proximus ook hier niet gewoon zijne kop langs legt !
Beste antwoord door FreyaVR
Bekijk origineel