Vraag

Omschakeling van V5 compact naar V6 decoder

  • 21 August 2018
  • 8 reacties
  • 1346 Bekeken

Beste Proximus medewerkers,

Sedert afgelopen vrijdag heb ik de nieuwe V6 decoder en heb ik mijn vorige V5 compact terug gestuurd naar Proximus zoals het hoort. Nu blijkt echter toen ik een wijziging in mijn pack wou laten uitvoeren door een Proximus Center dat ze mij niet konden helpen, omdat er nog steeds een order open stond i.v.m. decoder. Kan dit a.u.b. verholpen worden, want in mijn Proximus zie ik ook nog steeds dat er een bestelling in behandeling is. Alsook lees ik hier dat sommige met hun nieuwe V6 decoder het testkanaal in UHD kunnen ontvangen, maar dat deze de enige decoder op mijn lijn mag zijn. Nu ik heb ook maar ééntje, wil dit dan zeggen dat de oude er ook nog instaat? Kunnen jullie dit even nakijken en allemaal in orde brengen a.u.b. ? Alvast hartelijk dank!

Dus eigenlijk zou volgende moeten gebeuren.
1. De vorige V5 decoder (inmiddels terug gestuurd) deactiveren
2. De nieuwe V6 decoder als enige box plaatsen op mijn account
3. De Mobilus M (J.O.) naar Mobilus S omschakelen (uiteraard met behoud van J.O.) op volgend mobielnummer 04714***09.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Nancy1986 ik heb de oude decoder van uw lijn afgehaald. Welke wijziging wou u juist uitvoeren? Groeten Els
In mijn Tuttimus de Mobilus M (J.O.) met nummer 04714***09 naar Mobilus S omschakelen (uiteraard met behoud van J.O.).
Reputatie 7
Badge +3
Nancy1986 ik geef dit even door aan onze klantendienst. Groeten Els
Kan u dit niet in orde maken dan? Heb reeds contact opgenomen gisteren met de klantendienst en ook zij konden mij niet helpen en beloofde mij terug te bellen vandaag? Ik vind het toch vreemd dat telkens als ik iets wil wijzigen aan mijn pack, er altijd iets moet mislopen en orders blijven hangen in het systeem waardoor er niets kan gedaan worden. Ik had vorig weekend gevraagd om All sports te activeren na dat de Mobiel was omgeschakeld ( wat toen al niet ging), maar ook dat ging niet omwille van een vasthangend order. Ergens hoop ik toch dat jullie ons ergens tegemoet komen omwille van het aanhoudend wachten tot dit eindelijk opgelost geraakt. Graag had ik hier een antwoord op gekregen wat jullie kunnen doen. Ben al even klant en goede en wil dit ook zo houden door niet moeten over te schakelen.

PS: na het wachten heb ik ook besloten om het All Sport pakket niet meer te nemen.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Nancy, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan doen we het nodige. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Dag AzizA,

Ik heb mijn klantnummer per privé bericht verstuurd.

Mvg
Wordt hier verder nog iets mee gedaan?
Wil er iemand de stand van zaken even doorgeven a.u.b. ?

Reageer