Maar goed dat hadden wij ook moeten voorstellen. Tot hier toe zijn ze tevreden :)
Maar ze blijven een probleem hebben met de Proximus tv app. Op geen van alle toestellen (2 x iPhone en 1 Ipad) kan de proximus tv app inloggen.
Overal staat de laatste Apple versie op dus dat kan het ook niet zijn. Bij de klantendienst staat men voor een raadsel. De ene kan iets terugvinden bij de Waalse dienst van Proximus. De andere (dame die me deze morgen opbelde) vroeg of we ons probleem al zelf hadden opgelost??
Eerst zegt de dame dat Apple niet ondersteund wordt door Proximus en dat we een tablet moeten kopen waar wel apps voor zijn??? Heb dan maar gevraagd wat al die Iphones en Ipads in de Proximus winkels deden. Ah als het een Iphone of Ipad is dat ondersteunen we wel....:) Ok iedereen kan een slechte dag hebben zeker.
Maar dit lost het probleem niet op dat geen enkel van hun toestellen kan geconnecteerd worden met inlog en gebruikersnaam. Telkens krijgen ze de melding Oeps er ging iets verkeerd
Iemand die hier iets over weet?
Alvast bedankt
Yves Bols
Beste antwoord door LinosD
Bekijk origineel