Beantwoord

Oeps er ging iets verkeerd

  • 6 July 2018
  • 4 reacties
  • 296 Bekeken

Vorige week Proximus Familus laten installeren bij mijn ouders. Alles goed verlopen, wel jammer dat de technieker niet zelf vraagt of er laptop of tablet moet ingesteld worden.
Maar goed dat hadden wij ook moeten voorstellen. Tot hier toe zijn ze tevreden :)
Maar ze blijven een probleem hebben met de Proximus tv app. Op geen van alle toestellen (2 x iPhone en 1 Ipad) kan de proximus tv app inloggen.
Overal staat de laatste Apple versie op dus dat kan het ook niet zijn. Bij de klantendienst staat men voor een raadsel. De ene kan iets terugvinden bij de Waalse dienst van Proximus. De andere (dame die me deze morgen opbelde) vroeg of we ons probleem al zelf hadden opgelost??
Eerst zegt de dame dat Apple niet ondersteund wordt door Proximus en dat we een tablet moeten kopen waar wel apps voor zijn??? Heb dan maar gevraagd wat al die Iphones en Ipads in de Proximus winkels deden. Ah als het een Iphone of Ipad is dat ondersteunen we wel....:) Ok iedereen kan een slechte dag hebben zeker.
Maar dit lost het probleem niet op dat geen enkel van hun toestellen kan geconnecteerd worden met inlog en gebruikersnaam. Telkens krijgen ze de melding Oeps er ging iets verkeerd
Iemand die hier iets over weet?
Alvast bedankt
Yves Bols
icon

Beste antwoord door LinosD 7 July 2018, 11:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bezorg je ons via privébericht even het klantnummer van je ouders? Dan kijken we het voor je na.
Ik heb hetzelfde voor. Zowel op IPhone als IPad krijg ik steeds de melding: oeps, er ging iets fout.

Kan je ook mij ff helpen? Ik zou heel graag de tourstart bekijken ;)

Groeten
Yves
Reputatie 7
Badge +4
Beide problemen zijn nu opgelost, 🙂.
Kan maar 1 ding meegeven. Blijkbaar zijn de mensen hier beter op de hoogte dan aan de telefoon. :)
Aan de telefoon van kastje naar de muur gestuurd en hier quasi onmiddellijk geholpen.
Dit is service ! 🙂

Reageer