Beste,
Ik heb nu al 2 weken, 2 simkaarten opgehaald bij jullie shop om gebruik
te kunnen maken van de sim only maar tot op heden zijn ze nog altijd niet actief.
Dit is letterlijk zero service. En als ik met jullie chat krijg ik hele aparte antwoorden terug van Kathleen waar ik niks mee kan. Ik kan ook ergens anders een sim only nemen als het te moeilijk is.
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
gelieve de betreffende 2 simkaartnummers door te geven, via deze privé link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
gelieve de betreffende 2 simkaartnummers door te geven, via deze privé link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.