Vraag

Norton Security 1

  • 2 August 2018
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 2
Sinds 2 maanden heb ik dit abonnement voor 1 PC ( windows 😎 genomen en geinstalleerd zoals door Proximus gevraagd. Af en toe ( uit nieuwsgierigheid en voor alle zekerheid) klik ik op het ikoontje van Norton en soms staat er " u bent niet beschermd" Dan voer ik een "snelle scan - die wel efkes duurt" uit en ben ik terug "veilig". Ik vind het absoluut niet kunnen dat ik dit regelmatig zelf moet nakijken , ik betaal ervoor en vind dat dit automatisch in orde moet zijn en ik altijd beveiligd moet zijn.
Is dit normaal of moet ik iets aanpassen?
met dank en groetjes
Monique.

2 reacties

ter info: mss kan info u ondertussen al wat verder helpen:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_error_no_long/particulieren/welkom-bij-support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-zegt-dat-uw-toestel-niet-meer-beveiligd-is.html

> https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v71537759_EndUserProfile_nl_nl
Reputatie 6
Badge +3
Dag Monique,
Hierbij geef ik nog even de handleiding om dit probleem voor de toekomst op te lossen.
Hopelijk kan je dit gebruiken, wij kunnen dit niet voor jou instellen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_error_no_long/particulieren/welkom-bij-support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-zegt-dat-uw-toestel-niet-meer-beveiligd-is.h...
Voor je privacy kan je best deze link gebruiken om, indien nodig, het gesprek verder te zetten.
Mvg. Wilfried

Reageer