Beantwoord

Netflix via Proximus, pincode fout

  • 20 June 2018
  • 1 reactie
  • 438 Bekeken

bij deze zijn we "weer" is op zoek naar een oplossing gisteren op 19/06 hebben we netflix mee in onze bundels laten opnemen het klinkt allemaal fijn leuk en "zeer" gemakelijk.... tot we onze afstand bediening in handen hebben.
stap1 we starten op kanaal 57of op app in menu om alles in te stellen maar daar begint ons probleem pincode px tv we weten standaard 1234 deze neemt decorder niet aan.
Mijn reflex niet forceren en instellingen na kijken op decorder pin kinderslot en pin aankopen aangepast naar een code die we samen kennen en steeds niks en uiteraard na 3X geprobeerd te hebben moeten we later opnieuw proberen, hoe lang staat er niet bij ? heb hierna de functie pin code aankopen en kinderslot gewoon gedeactiveerd maar steeds vraagt mijn decoder een pin code ondertussen komt er stilletjes aan stoom uit onze oren van frustratie's dit omwille alleen al het verschil van de uitleg van de zeer vriendelijke medewerker (klanten dienst) en de realiteit iemand een idee
Hoelang duurt het voordat de tijd verstreken is van de code?

icon

Beste antwoord door SamuelD 20 June 2018, 15:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Thomas je pincode is geblokeerd doordat je 3 maal de vekeerde hebt ingegeven. Om deze te deblokkeren heb ik volgende info nodig die je kan terugvinden op een recente factuur van proximus: je klantennummer, factuurdatum en de activatie code. Stuur deze gegeven naar Het Proximus Team , zo kan ik je pincode vanop astand resetten.

Reageer