Beste,
Nog geen code van Netflix mogen ontvangen, is het normaal dat dit zo lang duurt, zouden toch graag zo snel mogelijk van deze diensten gebruik willen maken.
Ook affinity via mijn werk aangevraagd, maar ondertussen steeds de telefoontjes gemist (op het moment van de belletjes steeds aan het werk ?, de ironie). Wordt dit ook in orde gemaakt?
Dank, Middy
Bladzijde 1 / 1
Hallo Middy , ik stuur jou bij deze een youtube linkje door waar er wordt uitgelegd hoe je Netflix moet activeren op je Proximus TV, wat betreft jouw affinity korting heeft men jou op 12/02/2018 proberen te bereiken, men zal dit in de loop van deze week opnieuw proberen, meestal is dit dus tijdens de kantooruren. Groetjes, Aziz
https://www.youtube.com/watch?v=RmRbhvWih6s&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=RmRbhvWih6s&feature=youtu.be
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.