Wij hebben sinds kort Tutimus waarbij Netflix in zit.
Wij hebben alle stappen gevolgd zoals jullie beschrijven.
Ik kom bij de laatste stap : Selecteer je betalingsmethode
Hierin wil ik Proximus-factuur aanduiden en dit werkt niet.. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Beste, welke aanpassing wens je precies uit te voeren, want dat is me niet helemaal duidelijk. Groetjes Freya
Wij hebben hetzelfde problem. Als je de betaling via de Proximus factuur selecteert dan komt er: deze dienst is niet beschikbaar of iets dergelijk.
Wij hebben ons bestaande netflix account opgezegd, zoals ons werd verzocht te doen.
Nu is deze verlopen en is het de bedoeling dat dit nu via tuttimus verder loopt.
Echter, als ik bij de stap kom waar ik als betalingsmethode proximus-factuur wil kiezen krijg ik de melding:
deze betalingmethode is niet beschikbaar. Klantendienst heeft dit geactiveerd in onze account, maar dit heeft het probleem
niet verholpen...
Nu is deze verlopen en is het de bedoeling dat dit nu via tuttimus verder loopt.
Echter, als ik bij de stap kom waar ik als betalingsmethode proximus-factuur wil kiezen krijg ik de melding:
deze betalingmethode is niet beschikbaar. Klantendienst heeft dit geactiveerd in onze account, maar dit heeft het probleem
niet verholpen...
En je hebt alle stappen doorlopen zoals hier uitgelegd? https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html?v1=shorturl&v6=iwantnetflix Groetjes Freya
Wij hebben de stappen die beschreven staan doorlopen maar op het moment dat je als betalingsmethode Proximus kiest krijg je de melding: deze betalingmethode is niet beschikbaar.
Dag Freya,
we hebben alle stappen doorlopen maar bij stap 5 loopt het blijkbaar fout. Wij krijgen niet de mogelijkheid
om de proximus code in te putten. Als we inderdaad kiezen om de betaling via proximus factuur te doen krijgen we de melding dat deze betalingsmethode niet beschikbaar is.
Mvg
Elien
we hebben alle stappen doorlopen maar bij stap 5 loopt het blijkbaar fout. Wij krijgen niet de mogelijkheid
om de proximus code in te putten. Als we inderdaad kiezen om de betaling via proximus factuur te doen krijgen we de melding dat deze betalingsmethode niet beschikbaar is.
Mvg
Elien
Goeieavond,
Geeft het ook aan waarom?
Je kan ook via internetbanking een overschrijving doen.
Mvg. Wilfried
Geeft het ook aan waarom?
Je kan ook via internetbanking een overschrijving doen.
Mvg. Wilfried
Hallo Elien,
Je schrijft je dus degelijk in via onze Proximus decoder en niet via de Netflix website? Kan je ons jouw klantrekeningnummer doorgeven via een privébericht, dan bekijken we het verder. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Je schrijft je dus degelijk in via onze Proximus decoder en niet via de Netflix website? Kan je ons jouw klantrekeningnummer doorgeven via een privébericht, dan bekijken we het verder. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.