Skip to main content
Met veel moeite heb ik enkel weken geleden een 2e account kunnen instellen in de app.

Dit ging enorm moeizaam omdat ik steeds de melding kreeg "u heeft geen internetverbinding. Dit is noodzakelijk om deze functie te gebruiken".



Nu wil ik in de app van account wisselen (om info van het ander account te raadplegen) en dit lukt gewoonweg niet omdat ik steeds dezelfde fout krijg!

Al alles geprobeerd (met WiFi zonder WiFi, met 3G aan, met 3G uit, ....) niets werkt....

Hoe is dit op te lossen?
Hallo Benny, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam doorsturen, zodat wij hiervoor een dossier kunnen opmaken voor onze collega's van My Proximus. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer