Skip to main content
Wij hebben sinds kort onze vroegere Packs gewijzigd in Tuttimus. Dit omvat naast Internet Maxi, Phone Line, Proximus TV, Smart Wi-Fi, Cloud 10 GB en Proximus TV-applicatie eveneens 2 smartphones (van mijn vrouw en mezelf), waarvoor geopteerd is voor Mobilus 10, gelet op ons beperkt verbruik.

Is het effectief zo, dat we elkaar steeds 24 u/24 (mobiel) gratis kunnen bellen in België en de EU, vanuit bijv. Spanje naar België en omgekeerd ?
Beste Michel,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël
Ik weet niet of mijn antwoord verstuurd is of niet...

Mijn klantnr. Is 1700414

Gsm’s in Tuttimus: Michel Gillijns 0497085066 en Martine Van de Velde 0479986459

Dank bij voorbaat!Michel

Reageer