Kan het zo maar dat mijn Mobile start 5 abonnement zomaar vanzelf wordt overgezet naar een Mobile 10. Ik verbruik mijn minuten van die Start 5 zelfs niet. Zonder verwittigen moet ik ineens € 10 betalen in plaats van € 5,00. Ben van plan om dit abonnement op te zeggen. Dit kan toch niet?
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
Op basis van de gegevens in bijlage begrijp ik dat Mobile Start 5 in het kader van de tariefaanpassingen in voege vanaf 1/1/2018 naar Mobile Start 10 gemigreerd werd.
Betrokken info werd normaal via de factuur 2 maand vooraf meegedeeld, maar uiteraard kunt u omwille van deze prijsaanpassing uw contract opzeggen( of eventueel bv. laten vervangen door een Pay&Go+ wat voor beperkt gebruik misschien een adequate oplossing is).
https://www.proximus.be/dam/jcr:1c5321f6-ef8f-443f-aec2-1c75810b4dbe/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/1710/Tariefaanpassing_voor_abonnementen_-op_01_01_2018~2017-11-03-13-31-17~cache.pdf
Op basis van de gegevens in bijlage begrijp ik dat Mobile Start 5 in het kader van de tariefaanpassingen in voege vanaf 1/1/2018 naar Mobile Start 10 gemigreerd werd.
Betrokken info werd normaal via de factuur 2 maand vooraf meegedeeld, maar uiteraard kunt u omwille van deze prijsaanpassing uw contract opzeggen( of eventueel bv. laten vervangen door een Pay&Go+ wat voor beperkt gebruik misschien een adequate oplossing is).
https://www.proximus.be/dam/jcr:1c5321f6-ef8f-443f-aec2-1c75810b4dbe/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/1710/Tariefaanpassing_voor_abonnementen_-op_01_01_2018~2017-11-03-13-31-17~cache.pdf
Wat gaat het volgende zijn dat Mobile 10 volgende maand overgaat in Mobile 20 of misschien beter direct Mobile 50?
Maar toch bedankt voor je antwoord, staat inderdaad op factuur van oktober
Maar toch bedankt voor je antwoord, staat inderdaad op factuur van oktober
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.