Mobiele data

  • 16 February 2018
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Ik kan al geruime tijd geen mobiele date bij bestellen. Waardoor ik al meer dan 30€ buiten mn bundel ben. Ookal gebruik ik de mobiele data byna niet, alleen wifi. Graag zou ik 500mb bybestellen maar kan gewoon niet, altijd foutmelding.
Ook vind ik die 30€ veel te veel! Eigenlijk schandalig vind ik! Ik wou die helemaal niet want mobiel netwerk is uitgeschakeld op gsm!

3 reacties

Ik kan nog steeds niet herladen
Groetjes
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

is het nu in orde voor je extra 500 Mb?

Betreffende de extra data aanrekening van € 30 ( buiten je bundel) mag je ons gerust terug contacteren als je je factuur van deze maand hebt ontvangen. Dan kunnen wij dit rustig nakijken en (eventueel) tegemoetkomen.

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

spijtig om dit van jou te moeten vernemen. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Kan je mij het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé-link?:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit graag na voor jou

Groeten, Aw

Reageer