Het is nu al meer dan een week dat ik de melding krijg : "Opnieuw proberen" als ik overzicht van mijn producten wens te raadplegen zowel via website MyProximus als via de app
Bladzijde 1 / 1
Hallo, dossier nr 32919002 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw
Beste, wat is de stand van zaken ivm dit dossier aub? MyProximus werkt nog altijd niet goed
Ik zit met hetzelfde probleem al 5 weken .... door en door triest! Gelieve dit zo snel mogelijk op te lossen!
Met vriendelijke groeten,
Kristof
Met vriendelijke groeten,
Kristof
Hallo, bij nazicht van uw dossier, heeft de bevoegde dienst dit probleem al opgelost op 23/02/2018. Kan u mij verduidelijken wat er precies nog niet goed werkt? Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw
Beste,
Zoals u in bijgevoegd screenshot kan zien is er enkel Norton 5 beschikbaar als product en voor de rest is er dus ook geen verbruiksinfo beschikbaar over
- Vaste Lijn
- Mobiel abonnement van mijn vrouw
- Internet Maxi
- Cadeaufilm
Er kunnen ook geen opties gewijzigd worden voor:
- Vaste lijn
- Mobiel abonnement
- Internet Maxi
- Proximus TV (met Belgisch voetbal en International Sports)
Al twee keer werd ik van Premium club afgegooid zodat ik nu dus ook 750 punten kwijt ben ...
Opgelost is het dus allerminst.
Best even aan de klant vragen of hij kan kijken of het probleem wel degelijk opgelost is alvorens er zo maar van uit te gaan.
Ook de Employee korting via mijn werkgever is nog steeds niet in orde.
Met beleefde groeten
Kristof
Zoals u in bijgevoegd screenshot kan zien is er enkel Norton 5 beschikbaar als product en voor de rest is er dus ook geen verbruiksinfo beschikbaar over
- Vaste Lijn
- Mobiel abonnement van mijn vrouw
- Internet Maxi
- Cadeaufilm
Er kunnen ook geen opties gewijzigd worden voor:
- Vaste lijn
- Mobiel abonnement
- Internet Maxi
- Proximus TV (met Belgisch voetbal en International Sports)
Al twee keer werd ik van Premium club afgegooid zodat ik nu dus ook 750 punten kwijt ben ...
Opgelost is het dus allerminst.
Best even aan de klant vragen of hij kan kijken of het probleem wel degelijk opgelost is alvorens er zo maar van uit te gaan.
Ook de Employee korting via mijn werkgever is nog steeds niet in orde.
Met beleefde groeten
Kristof
Hallo, dossier nrs 33204756 ( probleem producten niet zichtbaar) en 33204863 ( probleem Employee korting) zijn hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.