Vraag

Media failed

  • 12 June 2018
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

beste,

ik krijg bij het kijken naar proximustv op de laptop veelvuldig de volgende foutmelding waardoor ik moet herstarten:
"Media failed,
3050 Reached the end of known chunk list with 9 consecutive chunk errors. Buffer cannot progress".

Het aantal errors varieert. Het gebeurt dat dit om de paar minuten constant het geval is. Ook is dit niet beperkt tot één computer , maar gebeurt dit op meerdere.

Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

Met vriendelijke groeten,
Jurgen

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit gebeurt op meerdere computers, maar ook op verschillende browsers? Welke browser wordt er nu gebruikt? Heeft het vroeger beter gewerkt, of is dit sinds het begin van het gebruik zo?
Nee, dit wordt steeds gedaan via internet explorer. Het heeft vroeger een lange tijd gewerkt. We hebben dit voorval al een maand denk ik , maar het wordt erger en erger.

Mvg
Jurgen
Reputatie 7
Badge +4
Kan je toch eens testen met een andere browser en controleren of je het dan ook krijgt?
Ik heb het vanavond eens getest via google Chrome en na bijna een uur heb ik de foutboodschap nog niet gekregen. hopelijk is hiermee het probleem inderdaad opgelost.

mvg
Jurgen

Reageer