Beantwoord

Mailbox kan niet beheren via myproximus

  • 6 March 2018
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Ik kan mijn mailbox niet meer beheren. D.w.z.: ik kan geen aliassen meer aanmaken of verwijderen. Dit sinds de interface van mijn mailbox enkele maanden veranderd is.

Vroeger kon ik de aliassen beheren vanuit de mailbox. Blijkbaar kan/moet dat nu enkel via myproximus. Daarbij kon ik de mailbox ook gewoon openen vanuit myproximus. Bij mijn producten in myproximus staat nu enkel ‘Proximus Mobilus S’ vermeld. De interface van myproximus is trouwen ook aangepast.

Zijn er nog mensen met dit probleem? Hoe hebben jullie dit opgelost?

Via het gratis nummer werd ik doorgestuurd van de éne dienst naar de andere. Van de éne dienst krijg ik de uitleg dat dit een technisch probleem is, van de andere dienst dat mijn mailbox niet bij mijn abonnement hoort. Ze kregen het niet opgelost en verbonden mij vervolgens door naar een andere dienst.

In 2008 had ik mijn Pay & Go omgezet in een abonnement. Zowel mijn Pay & Go als later mijn abonnement die op verscheidene ogenblikken door Proximus van naam werd veranderd beschikte ik over een gratis mailbox. Ooit was er een fout en had een medewerker mijn mailbox verwijderd waardoor ik de mailbox gewoon zelf terug kon aanmaken. Probleem was toen opgelost.

Mijn ouders kunnen wel hun mailboxen beheren via myproximus. Maar ze beschikken ook over vast internet. Ik dus niet, want ik woon nog bij mijn ouders.

Mijn mailbox zelf werkt perfect, alleen kan ik hem niet meer beheren.

Alvast bedankt.
John
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 6 March 2018, 13:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
John, is jou mailbox gelinkt aan het klantennummer van je ouders? Je mag me gerust even je gegevens via een privé bericht doorsturen. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer