Vraag

Levering GSM (+abonnement)

  • 23 October 2018
  • 0 reacties
  • 237 Bekeken

Ik bestelde(R4WEBSHOP002028528) op 18/10/2018, tussen 18:00u en 19:00 een iPhone 8 256GB Silver BMID TrioSIM (dus met abonnement). Ik kreeg enkel een orderbevestiging en voor de rest niets! Deze gsm zou ook zogezegd de volgende dag, 19/10/2018, toekomen... Nu zijn we 23/10/2018 en heb ik geen extra mails gekregen, niet van Bpost Home delivery nog van proximus zelf. Raadpleeg ik de link in mijn orderbevestiging mail om je bestelling op te volgen dan staat mijn bestelling nog steeds gewoon op ontvangen. Komt deze ooit in behandeling? Ik heb toch al mooi het voorschot van 349 euro betaald. En nu mijn oude gsm op mijn oude nummer kapot is(op 21/10/2018 gebeurd), heb ik echt mijn nieuwe gsm nodig!

Wat bijkomend verwarrend en lastig is, is dat ze voor het meeste jouw proximus nr vragen maar aangezien e nog niets is toegekomen, heb ik nog geen idee wat men nieuw gsm nr is. En hoelang duurde het ongeveer tot de bestelling in behandeling komt? Ik heb reeds naar 080022800 gebeld en in de orderbevestiging zeggen ze om steeds uw die code te geven (R4WEBSHOP002028528) maar als je dan effectief belt, zeggen ze dat ze er niets mee kunnen aanvangen.

Ook vragen ze om mijn klantennummer, maar in de bijlage(aanvraag van overdracht en contract) van mijn orderbevestigings mail staat dat het klantennummer door proximus zal worden ingevuld. Maar ik heb echter nog geen mails hierover ontvangen...

0 reacties

Geen reactie

Reageer