Vraag

Levering

  • 4 April 2018
  • 0 reacties
  • 70 Bekeken

Dus een maand geleden op 13 maart 2018 hebben we gebeld naar iemand van de dienst proximus om te vragen of we in aanmerking kwamen voor de nieuwe samsung galaxy s9.
Hij heeft vorig abonnement stop gezet en had voor ons telefonisch deze gsm besteld.
Dit was de samsung galaxy S9 pr-order voor 99 euro met abonnement.
Na 2 dagen wachten en geen bevestiging mail te hebben ontvangen hebben we nog is naar proximus gebeld hier hadden we een dame aan de lijn die zij dat het onmogelijk was dat iemand van Proximus deze telefoon kon bestellen.
Maar er stond wel een dossier open dus ze zei dat het in orde was. Maar nog steeds geen nieuws.
Dan heb ik via chat contact opgelegd met iemand, deze zei dat er inderdaad een gsm besteld was "EEN SAMSUNG GALAXY S9PLUS" dit moest een galaxy s9 zijn hij heeft dit dan voor me aangepast.
Maar na een week nog steeds geen gsm en ook geen bevestiging mail. Dus zijn we naar een Proximus Center geweest. De pr-order deal was al 5 dagen stopgezet de man die ons daar ontvangen heeft zei dat er geen gsm besteld was. Na proberen contact proberen op te nemen met zijn collega die de telefoon in het begin had besteld zij hij dat deze een week verlof had en dat hij ons daarna zou contacteren.
Een week later hebben we zelf contact moet maken met deze persoon.
Hij heeft dan toch de gsm besteld aan de pr-order deal. Hij vermelde ons erbij dat deze binnen 3 dagen geleverd zou worden. Nu is natuurlijk het geld van men rekening gehaald maar na een week nog geen gsm. Niemand die ik telefonisch contacteer heeft enig idee waar de gsm zich bevind. Het excuus dat ze mij geven is dat het paasvakantie is. Ik vertrek dit weekend op vakantie ik heb geen idee wanneer de gsm aankomt of hij aankomt, maar al het geld is wel al van men rekening.

0 reacties

Geen reactie

Reageer