Hallo!
op dit moment ben ik 56 minuten aan het wachten om een medewerker te spreken via het 0800-nummer. Enig idee wat er aan de hand is?
Groet
Bladzijde 1 / 1
Ondertussen bijna anderhalf uur aan het wachten. Eerder onaanvaardbaar.
Dag Tomdebleye, Kan u mij vertellen wat het probleem is? Dan kijk ik dit graag voor u na. Groeten Els
Mijn abonnement voor internet (internet comfort) is op mijn laatste factuur verhoogd met 2,9O euro. Ik heb geen verbruikslimiet overschreden. Ik zie ook dat ik betaal voor 750 GB. Dat is te veel. Ik zou dit willen verlagen naar 200.
Twee uur aan het wachten aan de telefoon. Ik geef het op en ben beschaamd in uw plaats.
Dag tomdebleye ik geef dit door naar onze mensen van de klantendienst. Groeten Els
Ben vandaag al 3 uur 20 minuten aan het wachten op 080022800. Goed bezig. 2017 was zo geen goed jaar en 2018 wordt ongetwijfeld zo nog slechter!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.