Hallo,
ik heb een oud pack nog.Ik kreeg een korting van 5euro elke maand omdat mijn gsm in een pack zit.Toen was dat zo.Nu hebben ze dat ineens veranderd naar 2 euro.Zonder verwittiging of iets.Mag dit?In een privebericht zei men dat op de factuur ,van november dacht ik,stond.Heb al mijn facturen van de laatste 6 maanden erbij genomen,maar zie dat nergens staan.Vraag dus om mij te kunnen aantonen waar juist dat staat en krijg ineens geen antw meer.Mag dit zomaar veranderd worden?Was toch een contract?
Groetjes,
Tascha
Bladzijde 1 / 1
Ik maakte hetzelfde mee en belde de klantendienst. Daar deelde men me alleen mee dat de korting idd naar 2€ was teruggebracht. Verder ook geen commentaar...
ik heb een oud pack nog.Ik kreeg een korting van 5euro elke maand omdat mijn gsm in een pack zit.Toen was dat zo.Nu hebben ze dat ineens veranderd naar 2 euro.Zonder verwittiging of iets.Mag dit?In een privebericht zei men dat op de factuur ,van november dacht ik,stond.Heb al mijn facturen van de laatste 6 maanden erbij genomen,maar zie dat nergens staan.Vraag dus om mij te kunnen aantonen waar juist dat staat en krijg ineens geen antw meer.Mag dit zomaar veranderd worden?Was toch een contract?
Groetjes,
Tascha
Misschien moet dit een keer aangekaart worden via een klacht bij de ombudsman Telecom. PX komt hier elke keer op terug met de factuur van November. Daar stond alles op.
Er komt gewoon een tijd dat die korting volledig zal weg vallen, gedaan met cadeautjes.
ik heb een oud pack nog.Ik kreeg een korting van 5euro elke maand omdat mijn gsm in een pack zit.Toen was dat zo.Nu hebben ze dat ineens veranderd naar 2 euro.Zonder verwittiging of iets.Mag dit?In een privebericht zei men dat op de factuur ,van november dacht ik,stond.Heb al mijn facturen van de laatste 6 maanden erbij genomen,maar zie dat nergens staan.Vraag dus om mij te kunnen aantonen waar juist dat staat en krijg ineens geen antw meer.Mag dit zomaar veranderd worden?Was toch een contract?
Groetjes,
Tascha
Als het in het contract staat niet, een contract mag niet zomaar aangepast worden zonder dat de datum is afgelopen
Het gaat hier volgens mij totaal niet over een korting die in een contract staat maat eerder over korting trouwe klant of hoe het ook mag noemen..
Volgens mij stond het in het contract.Had niets te maken met trouwe klant.Gewoon als je u mobiel bij u pack deed,kreeg je 5euro korting.Was voor iedereen zo.Dacht ook je een contract niet zomaar kan veranderen.Ga dit idd eens aan de ombudsman vragen.Vind dat niet op mijn factuur van november terug.Kijk ik er nu zo over?Proximus antw ook niet op mijn vraag van waar dat juist vermeld staat.
Tascha
Tascha
Op factuur van november staat normaal iets over prijsveranderingen maar niet wat het resultaat zou zijn.
Hiermee doet proximus wat ze gewoon is : trouwe klanten een toer lappen.!
Hiermee doet proximus wat ze gewoon is : trouwe klanten een toer lappen.!
Hiermee doet proximus wat ze gewoon is : trouwe klanten een toer lappen.!
Ombudsdienst gaan, heb ik ook juist gedaan nadat ik al 6 maand aan het lopen ben dat ik geen extra volume pack meer kan bestellen op myproximus door error code op elke pc en browser zodat iok elke maand op smallband kom te staan
Ben het wel beu dat altijd allemaal zover moet komen.Vorig jaar ook maanden gesukkeld,nu dit weer.En vind het erg ze niet eens de moeite nemen om te antw op een prive ber.Heb gebeld vorige week en die mevr werd ambetant omdat ze mij geen antw kon geven en legde gewoon telefoon af!!En is niet de eerste keer.Ik blijf altijd vriendelijk,wat van hen niet gezegd kan worden.Zal dus ombudsman worden.Pffff.Zou gewoon beter veranderen denk ik.Ben al 20 jaar klant en heb nog nooit iets gratis gekregen zoals nieuwe klanten.Of nog nooit zo een goede aanbiedingen.Zou proximus bij nieuwe klanten die een contract komen afsluiten en vragen hebben,ook zo doen?!
Kan je de klantengegevens even doorgeven via een privé bericht dan kunnen we dit nog even nakijken.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg. Wilfried
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg. Wilfried
Ik heb dit al gedaan,maar krijg geen antw meer.Heb het nogmaals verstuurd.
Tascha
Tascha
Goedemiddag,
De tekst in verband met de prijsaanpassing op de factuur van november luidt als volgt:
Tariefaanpassing van bepaalde producten op 01/01/2018
Proximus past de tarieven van bepaalde producten aan op 01/01/2018. U vindt alle details op het einde van dit document en op proximus.be/tarieven. De prijzen van onze packs Tuttimus, Familus, Bizz All-in en Bizz Office blijven voordelig. U leest alles over onze [/i]packs op proximus.be. Niet tevreden over ons aanbod? We zouden het jammer vinden, maar u kunt op elk ogenblik uw abonnement [/i]schriftelijk en kosteloos opzeggen.[/i]
Uiteraard is het niet mogelijk om de hele lijst van tariefaanpassingen te noteren op de factuur, daarom wordt er dus verwezen naar proximus.be/tarieven waar iedereen terecht kan om deze aanpassingen te raadplegen.
Groetjes,
Antonella
De tekst in verband met de prijsaanpassing op de factuur van november luidt als volgt:
Tariefaanpassing van bepaalde producten op 01/01/2018
Proximus past de tarieven van bepaalde producten aan op 01/01/2018. U vindt alle details op het einde van dit document en op proximus.be/tarieven. De prijzen van onze packs Tuttimus, Familus, Bizz All-in en Bizz Office blijven voordelig. U leest alles over onze [/i]packs op proximus.be. Niet tevreden over ons aanbod? We zouden het jammer vinden, maar u kunt op elk ogenblik uw abonnement [/i]schriftelijk en kosteloos opzeggen.[/i]
Uiteraard is het niet mogelijk om de hele lijst van tariefaanpassingen te noteren op de factuur, daarom wordt er dus verwezen naar proximus.be/tarieven waar iedereen terecht kan om deze aanpassingen te raadplegen.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.