Skip to main content
Bel je dan eens naar de klantendienst en beloven ze je een mail te sturen?

Veel succes, beloven ja maar nakomen niet!

Een ware ramp is de klantendienst, je wordt van het kastje naar de muur gespeeld, vele malen hetzelfde herhalen en herhalen, vele malen muziekjes ondertussen beluisteren (die dan nog niet synchroon van geluid zijn) en uiteindelijk een antwoord die er nooit komt.

Enkele dagen later word ik gebeld door een zekere Christa Teirlynck die bevoegd dis over de promo's en abonnenten. Uiteraard heel vriendelijk om mijn bestaand abonnement te verhogen (data). Ook daar ga ik uiteraard vanzelfsprekend een mail ter bevestiging krijgen...NIET dus!

Nogmaals gebeld, daar kennen ze 'uiteraard' geen C T.

Enfin, Proximus gaat toch dringend werk moeten maken van hun telefonische klantendienst en zorgen dat ze echt contact krijgen met mensen waarmee ze achteraf terug kunnen spreken , indien nodig.

Telenet, wat bieden jullie?
Geen reactie

Reageer