Vraag

Klacht omwille van de onmogelijkheid een dossier op te lossen

  • 20 February 2018
  • 0 reacties
  • 97 Bekeken

Beste
Sedert 5 februari probeer ik ons bestaand abonnement om te zetten in een ander.
Omwille van het niet communiceren van jullie financiële dienst met de technische dienst of andersom zit ons dossier vast tussen jullie twee systemen.
Jullie klantenservice gelijkt nergens op. Elke keer ik bel krijg ik een andere uitleg. Vorige week leek het allemaal niet te lukken omdat ons dossier gekoppeld was aan een zekere Cindy, die op verlof bleek te zijn. Een onmogelijke situatie. Het enige wat jullie klantenservice als boodschap meegeeft: 'we weten het, de fout zit in ons systeem, maar we kunnen er zelf ook niets aan doen'. Tja, moet je het daar als klant dan meedoen? Verder is er uiteraard niemand die aan de lijn kan komen die er wel iets aan zou kunnen doen. En uiteraard is er geen enkele termijn waarop dit opgelost kan worden.
Proximus, dit is niet ok. Niet voor jullie personeel van de klantendienst, niet voor ons als klant. Hoe bewaken jullie in godsnaam eigenlijk jullie eigen kwaliteit?
Weet je wat, ik blijf elke dag bellen tot het opgelost geraakt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer