In de buurt is men glasvezel aan het aanleggen. Op zich niks op tegen, integendeel. Helaas verlopen de werkzaamheden niet zo vlotjes: stoep en fietspad wordt meermaals opengebroken. Met de werknemers kan moeilijk gecommuniceerd worden, wegens geen enkele landstaal machtig en een opzichter is zelden aanwezig.
En nu als laatste plaatst men de kabels op de gevel (soms ook niet blijkbaar). Ik ben erg ontevreden over de manier waarop dit is geplaatst, een betere kabeltracé was mogelijk. Ik kan moeilijk met mijn klacht terecht. Ik probeer online, maar een foto wordt niet opgeladen door het systeem en daarom is het doorsturen ook niet mogelijk. Heeft iemand een uitweg, ervaring hiermee?
Bladzijde 1 / 1
Bv; via "upload afbeelding" (links naast B hieronder)
Eventueel ook via
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
e-mail ons - ik ken mijn nr - technische vraag - internet - klacht indienen - e-mail ons (rechtsonder pagina) & bijlage toevoegen
Eventueel ook via
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
e-mail ons - ik ken mijn nr - technische vraag - internet - klacht indienen - e-mail ons (rechtsonder pagina) & bijlage toevoegen
Dag Piet, u kan best even contact opnemen met onze helpdesk werven. U kan hen bereiken op het nummer 0800/14551. Groeten Jimmy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.