Na het aanmaken van een nieuw E-mailadres kan ik niet meer inloggen bij Proximus TV app.
Daarvoor lukte het nochtans prima!
Ik krijg steeds de melding: " de accountgegevens die je ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het produkt Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website(via myproximus.
Nochtans moet alles in orde zijn volgens de medewerkers vd winkel.
De klantendienst stuurt me naar de winkel.
Iemand raad???
Bladzijde 1 / 1
Kan je een privé bericht naar het Proximus team sturen met je vaste lijn of klantnummer en de login die je gebruikt? Dan kijk ik alles nog eens na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten
Vraag mij af of ooit goed komt? Oplossing blijft te lang weg!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.