Beantwoord

Kabels niet mooi aangesloten

  • 2 March 2018
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

In mei veranderden wij van telenet naar proximus.
De kabels zijn totaal niet mooi aangesloten van de telefoonaansluiting in de muur.
Nu gaan wij binnenkort werken uitvoeren en vinden dit echt niet kunnen.
Ik weet dat het wat laat is om hierop te reageren...maar mogen ze hun werk zo armzalig achterlaten.
Kunnen jullie hiervoor nog iets doen?
icon

Beste antwoord door KimB 2 March 2018, 17:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Nilocary,

We kunnen nog eens een technieker langs sturen om alles mooi af te werken. Kan je daarvoor een privé bericht naar het Proximus team sturen met een paar datums die voor jou passen en een contactnummer voor de technieker?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim

Reageer