Vraag

Inlog probleem Proximus TV app

  • 13 June 2018
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo,

Wanneer ik inlog in de Proximus TV app op mijn smartphone krijg ik de volgende melding te zien:

"De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)"


Proximus TV applicatie is geactiveerd.

Ik heb al gezocht op het forum en Google achter dit probleem en merk dat er ook heel wat anderen zijn die dit ook hebben meegemaakt.
Bizar dat het nog steeds een probleem geeft....

Screenshot:


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
We hebben een aanpassing gedaan. MVG, Wim
Het werkt nu na die prive bericht.
Ik weet nog altijd niet wat het probleem was.
Bedankt. Prive bericht verstuurd.
Reputatie 7
Badge +4
via volgende link :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo,

Hoe kan ik een prive bericht sturen?
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons via privebericht je gegeven doorgeven waarmee je de app wil gebruiken ?
Dan kijk ik na of alles in orde is hiermee

Mvg

Reageer