Beste,
Ik ben sinds 13 maart bezig met de pre order. Gsm stuk, dus bestel deze online via proximus site.
Lang verhaal kort, mijn gsm is stuk gegaan tijdens de 1e week van maart. Ik wou online via proximus een S9 of S9 + van samsung bestellen via een abonnement.
Ik ben al jaar en dag klant bij proximus, al paar jaar via BIZ account.
Ik wou deze online bestellen, maar kon niet via behouden nummer “abonnement”, proximus aanklikken. Stond er niet tussen.
Toen heb ik gebeld naar de online helpdesk en heeft een dame me aan de helpdesk het online aangevraagd.
Echter, zij mocht dit niet doen, waardoor dit order werd geannuleerd.
Ikzelf heb dan de dag erna, samen met hulp van de helpdesk, een nieuw order geplaatst voor de galaxy S9. Toen moest ik joint aanklikken bij abonnement, om nummer te behouden en dit te kunnen bestellen.
Echter, bleek dit ook weer foutief, want na contact met de webshop (aangezien ik al 4 dagen niks heb vernomen) bleek dat ik dit niet kon doen.
De 100 euro extra van Samsung bij aankoop nieuwe telefoon, ben ik nu ook kwijt want door het gesukkel van proximus verliep de actie van de fabrikant. Voor data moest je bestelling plaatsen.
Al vol frustraties, naar de fysieke biz shop geweest te Brugge. Daar zeiden ze me dat ze niks konden doen.
Dan toch terug klantendienst opgebeld, en die verzekerden me dat ik dit kan plaatsen. Dus eind vorige week 20 maart 2018, nogmaals een reservatie geplaatst op de hoop dat het dit keer wel goed zal verlopen.
Nu, 26 mart, bel ik terug naar de webshop, aangezien nog steeds geen telefoon voor levering…
Blijkt dat ze het weer moeten weigeren….
U begrijpt dat dit absoluut geen professionele manier van werken is.
Ongelofelijk hoe er niemand blijkbaar weet hoe ik dit exact kan bestellen. Nergens hulp. Je belt, ze weten het niet, schakelen je door, bestel maar opnieuw, blijkt dan ook weer fout.
Graag zou ik ASAP een oplossing willen voor dit probleem. Waarom kan ik deze niet gewoon in een fysieke winkel met dezelfde voorwaarden kopen?
Er is reeds een dossier van mij opgemaakt. Zie mijn klantennummer 619165846
Dit kan toch niet verder zo.
Ik betaal maandelijks meer dan 100 euro voor ons bedrijf. Al jaar en dag. Moet ik nu echt overschakelen naar andere provider?
Mochten jullie niet 't beste netwerk hebben, was ik allang weg.
Vandaag AUB!!!
Bladzijde 1 / 1
Beste,
spijtig om dit te vernemen van u. Waarvoor onze excuses voor het ongemak.
Bij nazicht, zie ik inderdaad dat er reeds dossier is aangemaakt voor uw klacht. De bevoegde dienst zal dit spoedig oplossen en u ook terug contacteren hierover.
Groeten, Aw
spijtig om dit te vernemen van u. Waarvoor onze excuses voor het ongemak.
Bij nazicht, zie ik inderdaad dat er reeds dossier is aangemaakt voor uw klacht. De bevoegde dienst zal dit spoedig oplossen en u ook terug contacteren hierover.
Groeten, Aw
Aw, spoedig is bij jullie ruim een week of meer. Spoedig bij mij is binnen de 24 uur. Hierin verschillen we blijkbaar enorm.
Nuja, sowieso TE LAAT.
Vandaag namelijk alles opgezegd (meer dan 100e factuurbedrag per maand) en overgestapt naar Orange. Daar binnen de 20 minuten buiten gewandeld met een nieuwe S9 en een beter deal. Betaal ruim 20 euro per maand minder dan bij proximus. Alsook, bijna evenveel korting op de aankoop gsm.
Ik raad iedereen aan de stap te zetten.
Aw en je collega's, leer hieruit! Je kan iets rekken, maar dit tart elke verbeelding van krantenbeleid. Jullie hebben nog veeeeeeeeeeeeeeeeel werk voor de boeg!
Bye
Nuja, sowieso TE LAAT.
Vandaag namelijk alles opgezegd (meer dan 100e factuurbedrag per maand) en overgestapt naar Orange. Daar binnen de 20 minuten buiten gewandeld met een nieuwe S9 en een beter deal. Betaal ruim 20 euro per maand minder dan bij proximus. Alsook, bijna evenveel korting op de aankoop gsm.
Ik raad iedereen aan de stap te zetten.
Aw en je collega's, leer hieruit! Je kan iets rekken, maar dit tart elke verbeelding van krantenbeleid. Jullie hebben nog veeeeeeeeeeeeeeeeel werk voor de boeg!
Bye
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.