sinds we vandaag terug zijn uit vakantie kan mijn dochter op haar tv niet meer naar tv uitzendingen zien. er komt een zwart beeld op maar wel met de programma-info onderaan.
opnames kunnen wel bekeken worden.
op haar kamer staat een v4 decoder.
iemand raad wat we moeten doen?
op de andere toestellen met v5 decoder zijn er geen problemen
Bladzijde 1 / 1
heb je al eens geprobeerd om de decoder te herstarten door effen zonder stroom te zetten en dan terug onder spanning te zetten, of dan opgelost is.
Als de decoder niet rechtstreeks met een netwerkkabel verbonden is aan de BBOX modem.
Dan moet je eerst vooraleer de decoder te herstarten deze toestellen even uit het stopcontact trekken en een 3 tal minuten wachten vooraleer de decoder te herstarten.
Als de decoder niet rechtstreeks met een netwerkkabel verbonden is aan de BBOX modem.
Dan moet je eerst vooraleer de decoder te herstarten deze toestellen even uit het stopcontact trekken en een 3 tal minuten wachten vooraleer de decoder te herstarten.
Als de decoder niet rechtstreeks met een netwerkkabel verbonden is aan de BBOX modem.
Dan moet je eerst vooraleer de decoder te herstarten deze toestellen even uit het stopcontact trekken en een 3 tal minuten wachten vooraleer de decoder te herstarten.
Je kunt ook bellen voor zo'n problemen naar de helpdesk 0800 22 800 op zondag, want hier gaat normaal gezien niemand langskomen op het forum op een zondag.
Is je decoder verbonden met de bbox over een utp netwerkkabel of via draadloze oplossing want deze kunnen ook voor problemen zorgen.
- bijkomende informatie vind je ook hier:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
FAQ's >
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
Is je decoder verbonden met de bbox over een utp netwerkkabel of via draadloze oplossing want deze kunnen ook voor problemen zorgen.
- bijkomende informatie vind je ook hier:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
FAQ's >
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
alles is ineens in orde denk dat er een update was alvast dank je voor je reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.