Vraag

Geen toegang tot Betvgo on demand catalogus

  • 2 May 2018
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Ik heb gisteren het abonnement op Betv genomen via Proximus om toegang te hebben tot de on demand catalogus van Betvgo. Helaas lijkt het onmogelijk om toegang tot de catalogus te hebben.

Ik heb de dienst Betv go goed geactiveerd. Heb hier ook een bevestigingsmail over ontvangen. Op de iPhone app kan ik ook inloggen dus mijn gegevens zijn correct. Echter als ik dan naar de on demand catalogus ga, krijg ik vaak een foutmelding. Krijg ik geen foutmelding en kan ik een film fiche openen, dan is de play knop grijs en kan er niet op gedrukt worden. Soms kan er wel op gedrukt worden maar start de film niet. Andere knoppen toevoegen aan selectie en trailer werken ook niet.

Ik heb vervolgens ook op play.betvgo.be proberen inloggen op mijn laptop. Hier is inloggen onmogelijk. Ofwel krijg ik foutmelding ofwel blijft het wieltje continu draaien. Dus hier geraak ik niet eens in de catalogus. Ik heb het op 2 verschillende laptops geprobeerd, zowel in Google Chrome als in Internet Explorer zonder succes.

Ik heb het ook met de Android app geprobeerd, ook daar geen succes.

Ik heb Betv gebeld en daar kreeg ik te horen dat er geen bekende problemen waren met het platform en dat het aan onze apparaten of internet zou liggen. Ik heb moderne toestellen met fiber internet en heb geen problemen met Netflix... Ik moest dan mijn wachtwoord eens resetten. Heb ik gedaan en dit verandert uiteraard niets. Ik vind trouwens berichten op internet terug van mensen die hetzelfde probleem hebben dus kan het toch niet anders dan dan dit probleem gekend is?

Ik heb dan Proximus gebeld en daar hebben ze mij gezegd van op het forum een bericht te plaatsen en dat ik zo geholpen ging kunnen worden. Dat hoop ik ten zeerste want ik geef toe niet onder de indruk te zijn van de service tot nu toe ook al gaat het om een abonnement van 25€ in de maand wat toch echt niet niets is! Ik ga er ook van uit dat ik niet ga moeten betalen voor de dagen waar ik geen toegang tot de service heb gehad toch?

Alvast dank voor jullie hulp.
Met vriendelijke groeten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kunnen we dit voor je nakijken

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg

Reageer