Beantwoord

Geen Proximus TV

  • 30 September 2018
  • 16 reacties
  • 260 Bekeken

Ik heb sedert deze maand Tutimus. Ik wil kijken naar Proximus TV op mijn laptop. Maar er komt een melding dat ik niet geabonneerd ben, terwijl dit wel in mijn pack zit.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 3 October 2018, 09:19

Bekijk origineel

16 reacties

Ter info: proximus team komt pas maandag terug langs op het forum.

Ga eens kijken of je ProximusTV terugvindt op http://myproximus.be
klik op "Mijn Producten" > "Proximus TV" > scroll naar beneden > "Apps" en daar zou je "TV app" moeten zien staan, waar je kunt op klikken om je het registratie nummer kunt zien van de proximus tv applicatie.


NB: Je producten moeten ook gekoppeld zijn aan MyProximus, zie uitleg
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Je kunt op deze pagina ook chatten rechtstreeks met iemand van proximus, wel een tijdje wachten als je op deze pagina bent, want het chatvenster gaat niet onmiddellijk tevoorschijn komen.


ter bijkomende info: > FAQ's
Reputatie 7
Badge +4
Nick, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer en je login van je MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Nick,

Er was inderdaad een probleem met de koppeling naar je My Proximus. Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan je het nog eens testen aub ?

Groeten

Hadewych
Sedert vrijdag ook terug Proximus klant met Minimus pack. Als ik inlog op my proximus, cloud lukt dit. Als ik de app proximus TV gebruik en inlog krijg ik de melding " Deze login is niet gekoppeld aan een proximus TV -account". Bij mijn klantenprofiel staat nochtans dat de applicatie Proximus TV gelinkt is. Graag een oplossing betreffende dit probleem.
Met vriendelijk groeten, Kenneth
Reputatie 7
Badge +3
paarsepuma1970 kan je via privebericht even je klantgegevens doorgeven? Dan kijk ik dit voor u na. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
paarsepuma1970 welke inloggegevens gebruikt u voor my proximus? Gr Els
Reputatie 7
Badge +3
paarsepuma1970 ik heb dit even nagekeken en dat is inderdaad correct hebt u problemen op verschillende toestellen? gr Els
Beste, ik heb zowel problemen op de Ipad, mijn samsung S8 als via de webbrowser. Met de melding dat "deze login is niet gekoppeld aan een proximus tv-account" , via de webbrowser" Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account".


Groeten, Kenneth
Reputatie 7
Badge +3
paarsepuma1970 ik zie inderdaad alles correct staan in myproximus kan u eventueel eens proberen in te loggen met u skynet emailadres? Groeten Els
beste, mijn skynet emailadres gebruik ik al jaren niet meer. Ik zou niet weten wat mijn inloggevens van skynet zijn?

Groeten, Kenneth
Beste, wat ik wel zie op de applicatie van My Proximus is dat bij producten, Proximus Tv ( binnenkort beschikbaar) staat.
Groeten, Kenneth
Reputatie 7
Badge +4
Kenneth, als je gaat inloggen op je MyProximus pagina, zie je daar al je vaste producten staan (onderandere je TV abonnement)? Grtjs, Charlotte.
Beste, via webbrowser staat er - internet comfort, proximus tv , smart wifi, cloud, proximus tv applicatie(G59173266)
Via de android applicatie staat er - internet comfort, proximus tv, smart wifi, mobilus s, proximus tv applicatie( binnenkort beschikbaar), cloud ( binnenkort beschikbaar)
Groeten , Kenneth
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nu nog eens proberen in te loggen voor Proximus TV?
Beste, het is GELUKT! Hartelijk dank!

Groeten Kenneth
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan. Grtjs, Charlotte.

Reageer