Goedemiddag Proximus,
Betreft bestelling: R4WEBSHOP001078235
Gisterenmorgen heb ik een iPhone X met abonnement besteld (en betaald). Dit heb ik ook meteen aan mijn pack laten koppelen.
Tijdens het bestellen werd aangegeven dat mijn toestel zaterdag (vandaag) in mijn gekozen afhaalpunt zou aankomen.
Helaas heb ik tot op heden geen verdere updates/mails mogen ontvangen en kan ik mijn bestelling ook nergens opvolgen.
Mijn huidige toestel wordt deze avond verkocht omdat mijn nieuwe toestel toch deze vandaag zou toekomen, maar ik heb nog steeds niets vernomen?
Kunnen jullie dit alstublieft nakijken en mij iets laten weten?
Hartelijk dank alvast om dit even te willen nakijken.
Alvast met beleefde groeten,
Dimitri
Bladzijde 1 / 1
TUI: 0800 99 974 klantendienst van e-shop ( bvb Voor de status van uw order enz...)
Dankjewel @Martin, maar deze dienst is helaas gesloten in het weekend... 😞.
kunnen ze u niet via de helpdesk = 0800 22 800 verder helpen, of via een chat sessie op de support.proximus.be site.
anders zal het afwachten worden tot een proximus medewerker je hier eventueel kan verder helpen of dat je hen probeert aan te porren door een Privébericht te sturen (klik hier)
anders zal het afwachten worden tot een proximus medewerker je hier eventueel kan verder helpen of dat je hen probeert aan te porren door een Privébericht te sturen (klik hier)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.