Skip to main content
Geacht , ...



Ik heb onlangs destiny 2 gekocht

En ik krijg steeds dezelfde error 'Cabbage'

Ik heb wat dit opgezocht en ik zag meteen dat dit te maken had met port forwarding ik heb de stappen uitgevoerd die op internet staan maar helaas werkt dit nog steeds niet zou iemand mij kunnen helpen zodat ik destiny 2 nog steeds zou kunnen spelen



Mvg

Lance Rossignol
Hallo Lance, heb je een bbox3 of een bbox2 modem? Groeten Geert
Geachte Geert



Ik heb een bbox 3

mvg lance
In deze link vind je heel wat nuttige informatie.



op deze pagina op het forum werd er ook een gelijkaardig probleem aangekaard.



https://nl.forum.proximus.be/internet-10/playstation-3-op-bbox-3-38602/index1.html#post573874



mvg



Geert
Ik zou de stappe willen volgen van die forum maar ik zit op pc en ik speel het niet op ps3 of 4 dus het zulle andere stappen zijn

Toch bedankt

mvg

lance
Geachte ...



Zou u mij stappen kunnen doorsturen dat ik zou moeten doen op de computer

zodat ik destiny 2 kan spelen op pc



MVG
Lance, kan je me even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven via een privé bericht? Dan kijk ik eerst even naar de software op je modem zelf. Grtjs, Charlotte.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer