Ik zoek een simpele manier om mijn ondernemingsnummer te laten toevoegen op mijn facturen voor mijn mobiele abonnementen.
Ik heb geprobeerd om dit online te doen via de MyProximus klantzone, maar dat schijnt niet te lukken.
Ik had hiervoor al een mail gestuurd. ALs antwoord kreeg ik een telefoonnummer doorgestuurd die fout bleek, want ik kwam terecht bij de particulieren klantendienst, terwijl ik bij de business klantendienst moest zijn. Dat kreeg ik te horen nadat ik eerst iemand aan de lijn had die geen Nederlands begreep. Vervolgens heb ik geprobeerd om het juiste telefoonnummer te bellen. Daar vertelde men mij dat ze mij een document zouden insturen dat ik dan moet invullen en per fax of per post moet terugsturen. Als ik vroeg of dit niet per mail kan terugsturen, was het antwoord: neen. Per fax.... In welke tijd leven wij???
Er moet toch een simpelere manier zijn. Ik ben nog meer recent overgestapt naa Proximus maar mijn eerste aanraking met de klantendienst is niet echt positief te noemen: van hier naar ginder gestuurd en uiteindelijk een antwoord gekregen dat niet voldoet.
Wie kan er mij vertellen hoe ik snel mijn BTW-nummer op mijn facturen krijg?
Alvast bedankt voor de reacties
Beste antwoord door Wim
Bekijk origineel