Bij 1 van onze setups hebben wij een bbox3 in bridged mode staan.
Hierachter staat onze firewall.
Hierachter het netwerk van de klant met oa telefooncentrale
Deze setup werkt zoals het hoort. Wat niet werkt is de bbox3 uit bridgemode halen en alles full-nat zetten naar onze firewall werkt dit niet meer. Dus dit is geen optie.
Het probleem is nu dat telkens proximus een update pushed voor de bbox3 er opnieuw moet langsgegaan worden bij de klant om deze bbox3 opnieuw in bridgemode te laten plaatsen.
Is er een mogelijkheid om dit (deze reset?) te voorkomen? Zoja bij welke dienst moet ik hiervoor zijn om meer info te kunnen krijgen hieromtrent?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
De bbox3 instellingen default laten staan (ondersteunt pppoe passtrough) een de router die er achter hangt een tweede pppoe sessie laten maken (dus een pppoe sessie identiek als deze wordt gemaakt in de bbox3) en dan ben je totaal van de bbox3 af en kan je alles doen in de router die er achter hangt.
Dag Jonas, kan ik via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen, dan doe ik een aanpassing. MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.