Beste
Ik had een sms gekregen waarin stond dat ik nog een openstaande rekening had. Deze heb ik ondertussen betaald (heb ook "ok" verzonden naar desbetreffend nummer), maar nu zie ik dat deze op My Proximus nog steeds als "Nog te betalen" staat aangegeven. Gezien er in de sms gesteld werd dat die rekening tegen morgen betaald moet zijn en ik momenteel in het buitenland zit, maak ik me zorgen over het afgesloten worden van de diensten.
Zou dit indien mogelijk snel nagekeken kunnen worden aub?
Mijn klantenrekeningnr: 26453958
Mvg
Joren Maes
Bladzijde 1 / 1
Stuur even berichtje:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
De weergave op myproximus is niet altijd correct.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
De weergave op myproximus is niet altijd correct.
Bedankt! Dit zal waarschijnlijk sneller gezien worden dan dit forum bericht 😉
Dat is niet altijd zeker (op de reacties van anderen afgaande) maar ik hoop het voor u
'k zal al beginnen duimen voor u
'k zal al beginnen duimen voor u
My Proximus loopt wel altijd een beetje achter. Hou daar dus rekening mee.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.