Vraag

Bestelling iPhone: NA 3 MAANDEN PROBLEEM NOG NIET OPGELOST !!!

  • 20 June 2018
  • 0 reacties
  • 138 Bekeken

Op 14 maart bestelde ik met de hulp van iemand van de klantendienst een joined offer met een iphone 8plus van 64 GB. Na ongeveer een maand bellen naar de klantendienst had iemand gezien dat er een foute code stond in de bestelling waardoor de bestelling niet kon doorgaan. Nochtans hadden dan al enkele mensen gezegd dat het op de hoogste prioriteit stond maar jammer genoeg had niemand de fout gezien. Toen ze dan eindelijk de fout hadden gezien kreeg ik na een week een bericht dat de iphone ging geleverd worden. Ik betaalde netjes de 379 EUR op 26 april. Toen ik op 28 april eindelijk mijn pakje kon gaan afhalen (na anderhalve maand) zag ik echter dat er geen iphone 8 plus 64 gb silver in de verpakking zat maar een iphone SE. Ik belde onmiddelijk naar de klantendienst waar de bediende zoals gewoonlijk veel begrip had voor mijn frustratie. Zij besprak dit dan met de verantwoordelijke en die zei dat ik anders maar moest proberen in een winkel de iphone te gaan omruilen. Ik naar de winkel in Kortrijk waar ze ook weeral vriendelijk waren maar absoluut niet begrepen waarom ze mij van de klantendienst doorstuurde naar daar want zij konden mij helemaal niet helpen. Op de telefonische klantendienst hadden ze nochtans gezegd dat ze een nota in mijn dossier hadden gemaakt waarin de winkel kon zien wat er mislopen was. Natuurlijk was er van die nota in de winkel geen spoor terug te vinden. Dus hebben ze nog een klacht aangemaakt. Op donderdag 3 mei belde ik nog eens naar de klantendienst omdat ik nog steeds niet had gehoord en toen beloofde ze mij dat ze binnen de 2 uur gingen bellen maar zoals verwacht hoorde ik niemand. Vrijdag nogmaals gebeld en toen antwoorde ze mij dat het geen enkele zin meer had om nog te bellen en dat ze de rescue code in het dossier had gestoken en dat dit wil zeggen de allerhoogste prioriteit maar alweer heb ik tot op heden nog niets gehoord. De iphone SE ligt nog steeds hier want ze moeten blijkbaar vouchers opsturen vooraleer ik deze mag terugsturen. Er zijn sinds april ook 2 lopende klachten hiervoor die normaal binnen de 10 dagen zouden moeten behandeld worden (of dat staat zo toch op de brief) maar nog steeds niets. Ondertussen bel ik zowat iedere week naar de klantendienst maar steeds zonder succes. Niemand kan mij helpen. Altijd krijg ik hetzelfde te horen dat ik in de rescue mode sta. Rescue lijkt mij toch iets dat snel zou moeten gaan maar na meer dan 3 maanden is het nog steeds niet mogelijk om hier een oplossing voor te krijgen. Mijn geduld is echt helemaal op. Ik hoop dat er via deze weg misschien snel een oplossing kan komen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer