Vorig jaar na terugkeer uit vakantie had géén internet meer , dit werd gemeld en in plaatst van dit te herstellen werd er bij mij een Modem b-box 3 geinstallleerd .
Bijster tevreden ben ik er uberhaupt niet mee.
Echter wat mij nu pas opvalt op mijn maandelijks factuur is het volgende :
Periode Nombre Prix/mois TVA incl. Total en €
TVA incl.*
Modem b-box 1 mars - 31 mars 2 0,00
Op mijn eerste factuur na de installatie vind ik dit
Installation DIY+Activation
363657947/1 12 juillet
Modem b-box 363657947/2
Modem b-box 363657947
Er is maar 1 b-box 3 geinstalleerd en toch wordt er elke maal 2 b-boxen vermeld.
Graag even uw uitleg .
Mvg André
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Normaal wordt er voor de bbox niks aangerekend aangezien je die in bruikleen krijgt.
Bij omruilen van een bbox moet de oude bbox ingeleverd worden, anders kan die aangerekend worden.
Morgen als de proximus medewerkers hier langs komen op het forum kunnen ze dit verder natrekken en je verder helpen.
Bij omruilen van een bbox moet de oude bbox ingeleverd worden, anders kan die aangerekend worden.
Morgen als de proximus medewerkers hier langs komen op het forum kunnen ze dit verder natrekken en je verder helpen.
Beste,kan je via volgende lin khttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.