Sinds vorige week valt mijn verbinding regelmatig weg. Als ik dan op de modem ga kijken, blijkt er geen enkele led nog te branden. Soms helpt het uittrekken en terug insteken, soms moet ik de modem resetten. Op 31/05 heb ik in de voormiddag contact gehad met Proximus via de chatmodule. Reden was het regelmatig uitvallen van de B-Box2. Na wat onderzoek door de medewerker, kreeg ik de melding dat ik mijn modem mocht gaan omruilen in een Kiala afhaalpunt. Wanneer de modem afgehaald kan worden zou ik een sms ontvangen. De SMS heb ik nog niet ontvangen, maar heb ook geen tracking nummer zodat ik mijn "bestelling" kan opvolgen. Geen idee of de modem reeds werd verzonden of nog wat op zich laat wachten.
Groeten,
Marth
Bladzijde 1 / 1
Ondertussen contact gehad met Proximus en tracking nummer verkregen.
Blijkt dat bij de eerste afleverpoging door UPS het Kiala afhaalpunt gesloten was.
Blijkt dat bij de eerste afleverpoging door UPS het Kiala afhaalpunt gesloten was.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.