Vraag

Als klant kunnen genieten van korting

  • 28 February 2018
  • 0 reacties
  • 489 Bekeken

Beste ,
Als trouwe proximus klant stel ik mij toch de vraag wat je moet doen om van een bepaalde korting te kunnen genieten . Via mijn lidmaatschap zou ik als proximus klant van 10% korting kunnen genieten mits invullen van enkele verplichte velden. Nu blijkt dat je dan enkel kan genieten mits het afsluiten van pack Tuttimus of Familus ! Aan de telefoon met medewerker Proximus wordt mij verteld dat je ook kan genieten van deze korting als je twee packs hebt als klant , in mijn geval is dit Internet Comfort en Proximus TV ? Dus ik vul de velden in met de nodige codes en verstuur dit naar Proximus , na enkele minuten krijg ik telefoon van Proximus met de melding dat voor mij toch niet van toepassing is . Enkel wanneer ik terug een vast lijn zou installeren kan ik genieten van de korting . Heb vaste lijn enkele jaren geleden opgezegd omdat deze niet meer werd gebruikt , wij bellen met gsm , ook via Proximus !
Waarom weten medewerkers van Proximus niet waar over het gaat als ze je te woord staan aan de telefoon ? Waarom wil een "coach" niet aan de telefoon komen om een deftig antwoord of uitleg te verschaffen ? Waarom kan je "nooit" als vaste klant genieten van een korting verleent via een andere organisatie ? Waarom zou ik terug iets moeten laten installeren en Proximus zelf ook op kosten jagen om nadien van een korting te kunnen genieten ? Logica is voor mij ver zoek .....

Glenn Adriaensens

0 reacties

Geen reactie

Reageer