Als ik inlog op MyProximus kan ik enkel mijn huidige tarief zien die gekoppeld is aan Pay&Go (wat ik vroeger had). Heb inmiddels nu al een abonnement, maar zie er dus niets van op de site. Duurt het iets langer tot het zichtbaar is of hoe zit het precies in elkaar?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
als u nu een gsm abonnement heeft, moet u daarvoor een nieuwe MyProximus account aanmaken. De oude MyProximus was enkel gekoppeld aan een herlaadkaart ( pay&go). U kan een nieuwe MyProximus account aanmaken, via deze link hier:
https://www.proximus.be/login?ru=https%253A%252F%252Fadmit.belgacom.be%252Fmyproximus%252F%253F_ga%253D1.179544676.1365116564.1481118445
Groeten, Aw
als u nu een gsm abonnement heeft, moet u daarvoor een nieuwe MyProximus account aanmaken. De oude MyProximus was enkel gekoppeld aan een herlaadkaart ( pay&go). U kan een nieuwe MyProximus account aanmaken, via deze link hier:
https://www.proximus.be/login?ru=https%253A%252F%252Fadmit.belgacom.be%252Fmyproximus%252F%253F_ga%253D1.179544676.1365116564.1481118445
Groeten, Aw
wanneer ik mijn mobiele producten probeer te koppellen geeft het aan dat het een onbekend nummer is
Hallo, u heeft al een nieuwe MyProximus account aangemaakt? Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.