Beste
Ik heb onlangs contact gehad met de klantendienst hieromtrent, maar zij meldden mij dat ze geen zicht hebben op de timing omtrent mijn benodigdheden en raadden mij aan om de vraag op dit forum te stellen.
Mijn klantnummer is 1209346.
Ik heb momenteel alleen vaste telefoon en internet van Proximus. TV kijk ik nog via de ouderwetse kabel.
Ik zou graag Proximus TV hebben, maar in mijn straat liggen daarvoor niet de nodige kabels. Komt dat ooit wel in mijn straat? Zo ja, wanneer?
Alvast dank voor uw reactie.
Bladzijde 1 / 1
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input
Indien u enkel internet adsl hebt - en dus een beperkte internetsnelheid - zult u geen Px TV product kunnen krijgen. Eventueel kunnen de Px medewerkers op dit publieke forum aan de technische dienst de planning voor uw locatie voor de volgende maanden opvragen (op hoop van zegen)
Internetsnelheid ter info ( TV SD minimum 4 Mbps nodig, TV HD minimum 8 Mbps nodig)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input
Indien u enkel internet adsl hebt - en dus een beperkte internetsnelheid - zult u geen Px TV product kunnen krijgen. Eventueel kunnen de Px medewerkers op dit publieke forum aan de technische dienst de planning voor uw locatie voor de volgende maanden opvragen (op hoop van zegen)
Internetsnelheid ter info ( TV SD minimum 4 Mbps nodig, TV HD minimum 8 Mbps nodig)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input
Ik heb idd alleen adsl en kan op dit moment geen Px TV krijgen. Zouden de Px medewerkers op dit forum aan de technische dienst de planning kunnen opvragen voor mijn straat?
moesten ze niet op tijd reageren hier stuur dan ook een privébericht met je vraag en eventueel de link erbij naar je post hier, namelijk : https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/aansluiting-proximus-tv-44516
Privébericht sturen (klik hier)
Privébericht sturen (klik hier)
Dag Lydia2,
Wij hebben ook geen concreet zicht op de planning, maar je kunt deze link gebruiken om zelf de test regelmatig uit te voeren. Indien er dan plannen zijn om de situatie aan te passen, krijg je hiervan melding.
Groetjes,
HeidiE
Wij hebben ook geen concreet zicht op de planning, maar je kunt deze link gebruiken om zelf de test regelmatig uit te voeren. Indien er dan plannen zijn om de situatie aan te passen, krijg je hiervan melding.
Groetjes,
HeidiE
Tja, niet eens de moeite genomen om contact op te nemen met de technische diensten. Dus misschien eens uw licht opsteken bij de competitie …. controle op adres:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mijn-gemiddelde-haalbare-breedbandsnelheid/
Zelf heb ik (voorlopig nog) een Px en Tnt aansluiting biedt; Px mij nog altijd adsl (zonder verdere vooruitzichten) en biedt Tnt mij theoretisch tot 400 Mbps op de kabel...
Tegen 2020 moet elkeen van ons min. 30 Mbps kunnen krijgen (EU directive) en 50% van ons min. 100 Mbps, "maar een mens kan niet blijven wachten nietwaar"
Dus Px dient dus best "dringend uit zijn/haar pijp te komen"
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mijn-gemiddelde-haalbare-breedbandsnelheid/
Zelf heb ik (voorlopig nog) een Px en Tnt aansluiting biedt; Px mij nog altijd adsl (zonder verdere vooruitzichten) en biedt Tnt mij theoretisch tot 400 Mbps op de kabel...
Tegen 2020 moet elkeen van ons min. 30 Mbps kunnen krijgen (EU directive) en 50% van ons min. 100 Mbps, "maar een mens kan niet blijven wachten nietwaar"
Dus Px dient dus best "dringend uit zijn/haar pijp te komen"
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.