Ik ben overgeschakeld van Mobilus naar Tuttimus, maar in MyProximus staat dit nog niet aangegeven.
Hoe controleer ik mijn vast internetgebruik?
Tnkx
Bladzijde 1 / 1
De doorstroming naar MyProximus duurt altijd een tijdje. Krijg je het volume van je internetverbruik niet al e zien in "mijn verbruik"? Met Tuttimus heb je toch een groot volume inbegrepen. Je zal het wel merken als je verbruik "op" is, dan surf je veel langzamer en kan je een extra volume pakket gratis bijbestellen.
Danku Elma.
Ik heb een groot volume maar ik heb geen idee hoeveel ik verbruik.
Tevoren had ik elders onbeperkt.
Het verbruik van Mobilus is te zien, maar van vast internet niet.
Mvg
Ik heb een groot volume maar ik heb geen idee hoeveel ik verbruik.
Tevoren had ik elders onbeperkt.
Het verbruik van Mobilus is te zien, maar van vast internet niet.
Mvg
Zoals ik al zei, je zal het wel voelen als je volume op is en dan kan je gratis volume bijbestellen.
Evarist_01, paar dagen wachten en je zal het wel zien.
Bijna vergeten als ik me niet vergis bij Tuttimus (vaste lijn niet op je mobiel internet)heb je 750 Gig indien niet genoeg kan je telkens 150 Gig gratis bijkopen via Myproximus bel even naar de klantendienst.
@Popcorn. Ik dacht 200 gelezen te hebben.
Maar ik zal zoals je schrijft een paar dagen geduld hebben.
Bedankt voor je reactie.
Maar ik zal zoals je schrijft een paar dagen geduld hebben.
Bedankt voor je reactie.
dit is zo voor oude packs zoals ik bv heb comfort
Dag Evarist,
Over welk gsmnummer gaat het?
Gebruik volgende link voor een privé gesprek aub.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg. Wilfried
Over welk gsmnummer gaat het?
Gebruik volgende link voor een privé gesprek aub.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg. Wilfried
Wilfried,
Done.
Done.
We zijn inmiddels 5 weken verder en nog steeds staat die Mobilus vermeld in MyProximus ipv Tuttimus.
Dag Stan,
Ik heb een 'rescue' ticket aangemaakt (Rescue Case ID:33776424) voor de order die in uitvoering blijft staan.
Mvg. Wilfired
Ik heb een 'rescue' ticket aangemaakt (Rescue Case ID:33776424) voor de order die in uitvoering blijft staan.
Mvg. Wilfired
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.