Vraag

Aanmaningskosten

  • 25 January 2018
  • 4 reacties
  • 248 Bekeken

Onlangs een herinneringsfactuur gekregen en deze direct betaald dus probleem opgelost dacht ik.
Op mijn volgende aanrekening natuurlijk 15€ aanmaningskosten bijgerekend!
Als je contact probeert op te nemen met Proximus vang je bot,je krijgt gewoon niemand te pakken om dit aan te kaarten,wat doen we nu?

4 reacties

Ja dat is inderdaad weer een andere vraag, ik hoop voor u dat ze vlug reageren.
Nogmaals geprobeerd en uiteindelijk is het mij gelukt waarvoor dank!
Nu afwachten wanneer ik een antwoord mag verwachten?
Heb ik reeds gedaan,pagina onbeschikbaar!
TUI: klacht kun je ook altijd langs deze weg doorgeven
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer