Vraag

4e Tv (met decoder) mogelijk?

  • 25 May 2018
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Hallo,
Ik ben al jaren klant bij Proximus. Momenteel heb ik 3 tv's met decoder aangesloten op volgende manier: aan mijn modem heb ik 4 ethernet-poorten. Poort 1 via kabel naar Tv1(living), Poort2 via kabel naar switch-box(verdieping1) en van switch naar TV2 en 3.
Poort3 gebruik ik voor eventuele vaste verbinding met PC. Dit werkt allemaal perfect!
Poort4 is dus nog vrij op de modem en zou deze willen gebruiken voor TV4(mijne kleinste dochter wordt nu eenmaal ook groot ;O)) Deze poort4 wil ik via kabel naar demolo in stopcontact verbinden en zo naar decoder van tv4( de demolo's heb ik vroeger al gebruikt voordat ik de switch ben beginnen gebruiken).
Echter als ik de beschikbaarheid test bij proximus, zegt deze dat er maximaal 3 tv's mogelijk zijn??
Is het in mijn opstelling toch niet mogelijk om een 4e tv en dus decoder aan te sluiten??

1 reactie

Neen is niet mogelijk om een 4de decoder aan ts sluiten, het maximum aantal decoders dat kan geregistreerd worden is drie, zolang proximus zijn voorbestemde TV bandbreedte niet optrekt is dit niet mogelijk.

Reageer