Skip to main content
Ik heb een V4 bij eerste toestel. Kan ik nu een V5 bij 2de toestel installeren. Moet ik dan weer alle gegevens zoals lijnnummer enz inbrengen bij opstarten software. Zou dit installeren met wi-fi bridge.

dan voor reactie.
kijk eerst of een tweede TV aansluiting mogelijk is > klik hier

nieuwe decoder installeren klik hier
Dank voor de reactie. Ik heb uw 2 linken aangeklikt en bekeken. Alles positief. Ik eb een tweedehandse decoder gekocht met wifi bridge . Op proximus gekeken en goed aangesloten vermits hij de installatie initieert. Op een bepaald moment vraagt men mijn lijnnummer en dan heb ik uit onzekerheid afgehaakt omdat mijn eerste toestel met een V4 draait en ik voor het tweede toestel een V5 heb (met harde schijf) en ik dus niet weet wat de impact gaat zijn op mijn eerste toestel als ik mijn lijnnummer invoer. Dat was eigenlijk de kern van mijn vraag: wordt mijn eerste toestel ongemoeid gelaten. en nu ik toch bezig ben: bij het lezen van alle installatie instructies vooraleer te beginnen, leer ik dat mijn wifi extender (4lichtjes) niet als eerste plc mag zitten naar de modem toe. Bij mij is dat wel zo... kan dat kwaad of is het beter om dat te wijzigen??
Het lijnnummer moet je inderdaad bij ieder nieuwe decoder die je op je lijn aansluit ingeven

als je via de link die ik je hierboven gegeven hebt daaruit kunt zien dat je het aantal TV's die je wilt aansluiten kunt aansluiten dan heeft dit geen gevolg voor je andere decoders die reeds aangesloten zijn

uit deze link kun je ook zien als je bv en andere decoder aansluit of je deze allemaal in HD kunt krijgen of niet.

Je gaat deze bijkomende decoder aansluiten via wifi-bridge zeg je in je eerste post dus zal deze rechtstreeks verbinding maken met je bbox3 en heeft geen invloed op de andere in je installatie, je moet natuurllijk wel voldoende ontvangst hebben van je bbox3 op de plaats waar je de wifi-bridge opstelt.
Dank Martin voor je reactie , je antwoord is duidelijk. Misschien mijn wi-fi extender ergens anders installeren in plaats van waar hij nu is (tussen "binnenkomen en modem"). Ik wacht nog even tot er misschien iemand op die vraag reageert.

In elk geval bedankt voor de snelle en duidelijke antwoorden.

Reageer