Na het opzeggen van mijn abonnement kreeg ik een factuur waarbij ik 150 EU moet betalen voor een decoder. Waarom moet ik dit doen is het niet terug inleverbaar?
Bladzijde 1 / 1
Ter info: zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Normaal gezien zou ik dus documenten moeten ontvangen na het opzeggen maar dat heb ik niet gekregen
Zou ik deze hier kunnen krijgen?
Iemand van proximus zelf zal je verder kunnen helpen als je post hier doorgenomen wordt.
moest er totaal geen reactie komen kun je nog altijd een Privébericht sturen (klik hier)
moest er totaal geen reactie komen kun je nog altijd een Privébericht sturen (klik hier)
Nog altijd niets binnengekregen...
aangezien nog niemand van prox team gereageerd heeft dan een proberen je vraag door te sturen via Privébericht : klik hier
en stuur ook de link naar je post hier mee nl:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/150-eur-voor-een-decoder-43723
en stuur ook de link naar je post hier mee nl:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/150-eur-voor-een-decoder-43723
Hallo,
kan u mij bevestigen of dit nog steeds uw juiste emailadres is waar wij de terugzendingsformulier kunnen sturen?:
demirel_melih@live.be
Groeten, Aw
kan u mij bevestigen of dit nog steeds uw juiste emailadres is waar wij de terugzendingsformulier kunnen sturen?:
demirel_melih@live.be
Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.