Beantwoord

Zwitserland met Bizz xl

  • 27 March 2017
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Ik heb een bizz xl abonnement met 600min Europa. Zwitserland hoort daar niet bij, maar ik bel sinds een paar maanden gratis naar Zwitserland, reeds geprobeerd en nooit gefactureerd.
Toen ik een mevrouw vd klantendienst aan de lijn had zei die mij dat Zwitserland ook bij de topbestemmingen is en dat mijn 600 minuten dus ook naar en in Zwitserland kunnen opgesoupeerd worden. Klopt dit? Want volgens de website maakt Zwitserland nog steeds geen deel uit van de EU. Of zijn mijn Europa minuten effectief voor heel Europa en niet enkel de EU?
icon

Beste antwoord door NickyL 28 March 2017, 16:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
De landen die deel uitmaken van de lijst in bizz xl vindt u hier:


Ik zie Zwitzerland daar wel niet bijstaan. Het staat wel bij de Europese landen voor bv. Free calls international voor de vaste lijn (zie bijlage).
Voor meer informatie over de lijst met landen: zie ook Voorwaarden:
www.proximus.be/nl/id_cb_bizzmobile/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/gsm-abonnementen-.html
Dat bedoel ik dus. Het staat er nergens bij en zou dus niet inbegrepen zijn maar de minuten worden wel niet gefactureerd. Maar geldt dat effectief ook als ik daar bel? Kwestie van geen verrassingen te hebben. Groeten en bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +6
Ik zou in elk geval nog eens contact opnemen met een Bizz expert op het nummer: 0800 22 015
Via de pagina van Bizz Mobile (link hierboven) kan je trouwens via de icoontjes rechts ook kiezen om opgebeld te worden/ te chatten met een bizz expert enz.
Anders kan je de vraag eveneens hier eens stellen via een privé- bericht aan het Proximus team:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 5
Badge +3
Dag Nathalie,

Op dit moment hoort Zwitserland niet bij één van de landen in de bundel. Hiervoor zal je op locatie dus extra kosten aangerekend worden. Deze staat er ook niet bij vermeld op onze website of communicatie.

Wel vreemd dat deze gesprekken niet gefactureerd worden, kan je ons alvast het betrokken nummer bezorgen via nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?

Onze excuses voor enige onduidelijkheid hierover.

Mvg, Nicky

Reageer