Beantwoord

Zuid-Afrika

  • 8 januari 2017
  • 2 reacties
  • 279 Bekeken

Ik heb een mobilus s abonnement maar kan kennelijk niet bellen vanuit Zuid Afrika?
Weet er iemand of dit aan mijn abo ligt of aan mijn toestel?
icon

Beste antwoord door Wim 8 januari 2017, 10:09

Mesio,
Dat zou geen probleem mogen zijn normaal. Staat je toestel goed ingesteld? Meer info daarover vind je hier.
Mvg,
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Mesio,
Dat zou geen probleem mogen zijn normaal. Staat je toestel goed ingesteld? Meer info daarover vind je hier.
Mvg,
Wim,
Ondertussen met jouw hulp al een en ander kunnen uittesten.
Gsm staat goed ingesteld ( automatisch netwerk kiezen) maar kennelijk krijg ik toch geen beschikbare netwerken alhoewel hier verschillende beschikbare netwerken zijn ( centrum Johannesburg).
Stefan

Reageer